Diensten & faciliteiten
CODA bood ruimte aan meerdere organisaties voor zowel één- als meerdaagse evenementen, workshops en bijeenkomsten. Hierbij werd onder andere gebruikgemaakt van CODA Auditorium en andere studie- of vergaderruimtes die CODA verhuurde. CODA Café en CODA Winkel werden in diezelfde periode zowel door museumbezoekers als door passanten bezocht.
CODA zakelijk & verhuur
In 2024 hebben vele externe partijen vergaderingen, congressen en evenementen bij ons georganiseerd, waaronder de gemeente Apeldoorn, Omgevingsdienst Veluwe en Politie. Ook werden er regelmatig ruimtes verhuurd aan VvE’s uit de omgeving, voor lezingen van de Vrije Academie en voor bedrijfsuitjes van onder andere de Wibra en Achmea. Er werden grote congressen georganiseerd voor het IAG-platform, Rijnbrink en de Vereniging Openbare Bibliotheken. Op 4 november was CODA het decor voor de opnames van Tussen Kunst en Kitsch, op deze dag hebben ruim 750 mensen hun spullen laten taxeren in het decor van tentoonstelling Breekbaar in CODA Museum.

CODA Winkel
Ook dit jaar werd CODA Winkel zowel door bezoekers van CODA Museum bezocht als door mensen die speciaal op zoek waren naar een bijzonder cadeau. In totaal zijn er ruim 13.000 artikelen verkocht. Naast 5.000 ansichtkaarten, 100 sjaals, 300 tassen/portemonnees en 300 notitieboekjes, kalenders en agenda’s, werden er dit jaar veel sieraden en artikelen van of gerelateerd aan papier en keramiek verkocht. Bij de sieraden en accessoires waren de artikelen van Els Taminiau, Gem Kingdom, Gnoes, HARU, Trovelore, Henk Wolvers, Michael Barnaart, Dominiek Steinmeijer en Fates populair, evenals de losse Cube-elementen voor rubberen kettingen. Andere vaak verkochte artikelen waren artikelen voor kinderen, zoals LEGO, auto’s, puzzels en andere spelletjes (1.400). Wandelkaarten voor klompenpaden werden 300 keer verkocht, boeken 450 keer (o.a. Marjolein van Assem, Bas Fontein en over ADO).